
Сучасний кросовер Nissan Qashqai агрегатується мотором, об’єм якого становить лише 1200 см3. При цьому двигун видає 115 к.с. потужності, 165 Нм моменту, витрачає приблизно 7 л бензину на сотню (у змішаному циклі) та відповідає найсуворішим екологічним нормам Євро6.
Але можна ще більше знизити затрати на паливо, якщо встановити на Qashqai газобалонне обладнання. Та варто зазначити, що на цей двигун можна змонтувати лише спеціальний комплект, тому що у погоні за економічністю та екологічними нормами виробник використовує спеціальні алгоритми роботи штатної паливної системи.
1,2-літровий мотор (код HRA2DDT) має систему прямого впорскування, в якій бензинові форсунки, розміщені безпосередньо у камері згоряння, повинні постійно охолоджуватись та очищуватись проходячим через них бензином. А значить автогазова система повинна одночасно з газом періодично подавати і мінімальні порції бензину. При цьому блок керування ГБО повинен враховувати всі тонкощі алгоритму роботи двигуна і мати спеціальну прошивку.
Саме тому на цей Nissan Qashqai було змонтовано комплект ГБО Prins VSI-2.0 DI спеціально розроблений для двигуна з кодом HRA2DDT. І лише цей комплект ГБО можна встановити на даний двигун, зберігаючи експлуатаційні характеристики та відповідність екологічним нормам Євро6. При цьому завдяки спеціальним алгоритмам, що використовуються у голландській системі, забезпечується заміщення бензинового палива більше 95%.
Враховуючи об’єм пропан-бутану у 65-літровому балоні, встановленому замість запасного колеса, запас ходу цього автомобіля тепер складає близько 1000 км, а кожен пройдений кілометр обходиться майже в 2 рази дешевше.
Монтаж та налаштування ГБО Prins проведено на СТО PROFIGAS.