Хочеться як краще, а виходить як завжди? Спробуйте компромісний варіант! У випадку з цією Mazda все сталося саме так. Спочатку на мотор з прямим впорскуванням була змонтована польська автогазова система, але заміщення бензину не влаштовувало власника, адже витрати хотілося ще зменшити.
З цим проханням він і повернувся на СТО, де знайшлося ще одне рішення – встановлення комплекту Prins, спеціально створеного під даний мотор. З огляду на вартість преміального обладнання монтаж робили тимчасово, щоб перевірити заміщення і економічний ефект. І Prins прижився на цьому авто, адже в результаті експерименту виявилося, що голландське ГБО забезпечує заміщення навіть більш заявлених 95%. Витрата бензину в змішаному циклі склала всього 1,1 л/100 км.
Виходячи з цього можна сміливо стверджувати, що термін окупності преміального ГБО Prins, незважаючи на ціну комплекту, такий же, як і на більш дешевих комплектах. А економічна вигода набагато більше, адже після окупності витрати на паливо знижуються максимально.
Монтаж та налаштування ГБО Prins проведено на СТО PROFIGAS.